tirsdag den 11. oktober 2011

Update


Sidder lige og har samfundsfag. Om det er spændende? Det kan man nok ikke kalde det. Har været stået af siden første time i gym, sååå.. 


Heldigvis har vi fri kl 11 i dag(!!!!) for hele vores klasse skal nemlig ind og heppe på vores klassekammerat Zabrina, der skal være med i x-factor i dag. Det bliver overdrevet! :)
Og så har jeg bestilt noget tøj, som kommer her en af de næste dage, som i nok også skal få at se.


Billedet var lige et random et, som den søde Dicte og jeg lige tog med mit webcam. Syntes der skulle være et billede, og så var hun jo den perfekte at tage det med.


Kisses

1 kommentar:

  1. Hvor er I fine(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away, hvor man kan vinde noget sminke(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet