søndag den 22. maj 2011

Den kærlighed..

Han ved jeg kigger.. Vi får øjenkontakt flere gange, så jeg VED, at han ved det.. Han er ligeglad. Danser bare videre med hende. I starten var det ganske uskyldigt, men det blev tættere og tættere. En gramsende hånd. Jeg væmmes. Får lyst til at kaste op. Delvist pga. alkoholen og delvist pga. hans opførsel. Han holder om hende nu. Nu fletter de fingre. Jeg vil ikke se mere. Jeg går. Jeg ved de har kysset, eller vil komme til det. Det gør ondt. Mit hjerte går itu. Jeg går så langt væk jeg kan. Græder. Ved tanken om det burde være MIG på det bord med ham, ikke hende.


Jeg tænker:
- Døllefjelde musse marked i weekenden. Blandede følelser. Endte ret dårligt.
- DM i torsdags gik udemærket. Vi var 3. bedst i rytme! Og Mix kom hjem med sølv.
- Jeg må snakke med ham i næste uge, det lovede han.
- Jeg føler mig som en 13-årig teenager med PMS lige nu, men jeg har virkelig lyst til at gemme mig under dynen og aldrig komme frem igen.
- Lad mig komme væk.

3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. jeg sidder med tårer i øjnene.. helt uden pis skat. jeg er så ked af det skal være på den her måde, mellem jer to. hvis det stod til mig, ville i stadig være sammen. husk at jeg er her for dig smukke tøs.. du kan altid komme til mig! :'( love you

    SvarSlet
  3. Tak, min skat. Det sætter jeg pris på.. Jeg elsker dig! <3

    SvarSlet