lørdag den 3. september 2011

introfest!

Jeg har desværre ikke nogle billeder fra min introfest - endnu. Havde nemlig ikke selv kamera med, da jeg ikke ville miste det. Men vild, det var festen i hvert fald! Det var så utrolig hyggeligt, og virkelig fedt at folk gik så meget op i at være udklædte! Vi havde både hooligans, McDonalds, grækere, hawaii, "raining men", sleep-over, spøgelser, mafia, nytår, plejehjem og endnu flere jeg ikke kan huske. Men det var en voldsomt god fest, og jeg glæder mig allerede til den næste!


Bagefter tog Cille og Milos med mig hjem og sov. Vi sov alle 3 i min dobbeltseng under kun 2 dyner, det var godt nok hyggeligt! :-D Vi gik i seng kl 2, men sov først kl 4, fordi vi lå og snakkede om vores aller dybeste hemmeligheder.


Det har været to fantastisk dage, og en fantastisk nat! :-)
Har du selv været til introfest endnu? Hvis ja, hvordan gik den? Hvis nej, skal du?

1 kommentar: