torsdag den 1. september 2011

I wonder..

Jeg har en tendens til at finde sammen med fyre, som er helt vildt gode til rigtig mange ting og er mega kloge. Og så tænker jeg bare: "Hvorfor fanden gider de mig?". Ikke for at lyde helt vildt selvmedlidende, men der er bare ikke nogle ting jeg er virkelig god til. Og jeg vil så gerne være virkelig god til et eller andet. I skolen, at synge, at spille guitar, gymnastik, at tegne, lave mad.. Hvad som helst. Men jeg kan kun finde ud af lidt, inden for de ting. Jeg er bare middelmådig, og det er der vist intet at gøre ved. 


Tror i at man en dag finder den ting man er god til? Sit talent?

2 kommentarer:

  1. Tror at alt kan læres med den rette tålmodighed, så er det bare om du har den? Det har jeg ikke, men har fundet ud af at middelmådighed egentlig ikke er så skidt igen endda :D

    -Sarah
    http://maerkvaerdigsen.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Tja, jeg ved det egentlig ikke helt. Tror måske jeg mangler den ;-) Men godt at høre jeg ikke er den eneste der er middelmådig!

    xoxo

    SvarSlet