lørdag den 27. august 2011

You're simply the best

For et par dage siden, blev jeg på min formspring spurgt om jeg ikke ville lave et indlæg om mine tætteste venner/veninder. Det vil jeg enormt gerne, bortset fra jeg bare ikke kan vælge mellem dem. Men min aller bedste veninde og aller bedste ven, kan jeg da godt skrive lidt om :-)


Tobias - aka P - er simpelthen den bedste ven, man kunne ønske sig. Jeg kan KUN sige positivt om ham. Han er der altid når jeg har brug for ham, og står altid klar med et kram. Han har en evne til at se det på mig, når jeg er ked af det, og han vil for alt i verden hjælpe mig. Han er virkelig gudeskøn, og jeg elsker ham utrolig højt. Jeg har kendt ham i et år, da vi har gået på efterskole sammen. Selvom det faktisk først var i slutningen vi snakkede sammen. Men han er stadig den bedste, selvom han bor langt væk fra mig. Det vil han altid være!


Min dejlige Cille pige. Hun er virkelig også bare den bedste veninde, man kan ønske sig! Vi kan lave alt sammen. Vi kan græde, vi kan grine. Vi kan fjolle, vi kan være alvorlige. Aldrig har jeg faldet så godt i hak med en anden person. Hun er uden tvivl min soulmate, og jeg vil aldrig nogensinde miste hende. Hun er der altid for mig, og enhver der ikke kender hende, går virkelig glip af noget. For hun er det mest fantastiske, og jeg elsker hende himmelhøjt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar