onsdag den 17. august 2011

ready for school

Så startede jeg endelig på gymnasiet! Selvom jeg hver dag savner guns, og det overhovedet ikke er det samme, så var det fedt. Jeg går i 1.K hvilket er en utrolig dejlig klasse. Det er musikklassen ;-) Og de er allesammen enormt søde. Jeg glæder mig til første gang i musik, så jeg kan få spillet lidt guitar. 


Imorgen skal vi have idræt, lad mig dø. Jeg hader idræt over alt i verden, jeg er mega boldmongol. Og sidste gang vi spillede volleyball på skolen, lykkedes det mig jo at slå hul i hovedet, så det skulle sys. Det ville ikke undre mig, hvis vi skulle spille volleyball i morgen..


Jeg ville rigtig gerne have taget et billede af mit "første-skoledag-outfit", men jeg nåede det ikke lgie inden jeg tog afsted. Og det regnede så meget, at jeg lignede lort da jeg kom hjem. Så næste gang jeg har outfittet på, må i se det. ;-)


Har i selv haft en god første skoledag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar