fredag den 19. august 2011

Musik..

Jeg glæder mig utrolig meget til vores første musiktime, på gymnasiet! Så meget, at jeg bliver nødt til at lave et indlæg om det, haha. :-D Jeg er bare en smule bange for, at jeg gør mig selv en smule til grin. De fleste fra klassen har jo spillet musik i mange år. Men hva faen, øvelse gør mester. Og jeg er jo heldigvis ikke fuldstændig tonedøv :-D Og heldigvis har den søde Milos lovet at hjælpe mig med at blive bedre på guitar! Han er nemlig enormt dygtig til det med musik.


Vi har også allerede fået vores første lektie for, så jeg lige på lectio. Vi skal have et musiknummer med, som vi skal spille og præsentere for klassen.


Uha, har jeg sagt jeg glæder mig?


Spiller du selv nogle former for musik eller instrumenter? Hvis ja, hvilke? Hvis nej, er der noget du gerne vil lære?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar