fredag den 17. juni 2011

dansk, dræb dig selv.

Okay, klokken er nu 09.08. Og jeg skal op til dansk eksamen 11.20. Jeg er virkelig på spanden. Det vigtigste for mig, er at bestå! Men forhelvede det bliver slemt. Fik btw et stort 7 tal i engelsk i forgårs, så det var super. Selvom jeg synes jeg fortjente 10, men jeg er skam tilfreds. Det bedste er, at når jeg er færdig med den her eksamen har jeg sommerferie! Det betyder godt nok også, at der kun er 12 dage til jeg stopper på Gunslevholm, ØV!! Men jeg kan ikke gøre så meget. Anyway, skal nu ned og høre hvad P har fået i matematik. Han kommer ud her halv ti. Han er ps den bedste i hele verden, for han kom med to poser af min yndlingslakrids til mig i går, da jeg øvede dansk! Hvor sød har man lige lov til at være? <3333333


with love..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar