søndag den 19. juni 2011

Nyeste køb..

Okay, alt jeg har købt på det seneste. Eller i hvert fald alt jeg kan huske! :-D


Denne lille lækre sag købte jeg i H&M i går. Er så forelsket i den!

Trængte lige til nye sandaler :-D Deichmmann

Købte disse i H&M i London :-)

Købte også disse baggy bukser i H&M i London :-D

Denne fine kjole som skal bruges til min dimission er også fra H&M :-D

Endnu engang fra H&M i London - en fin lille buksedragt.

Endnu en sag fra H&M

Endnu en top fra H&M :-)
Et par sko fra London, fik ikke lige fat i butikkens navn.

Et brunt flettet bælte fra Pieces og et sort fra Top shop :-)


Stiletter til galla fra Deichmann


Fik lige denne kjole af min fars kæreste, som hun ikke selv kunne passe. Den er også fra H&M.


Jeg er en H&M pige, vil jeg tro.. Jeg elsker alt deres tøj, og det er simpelthen så billigt.. Men hvor ville jeg dog ønske der lå en Monki tæt på mig! Har btw mere nyt tøj, men det ligger derhjemme ;-) 


with love..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar