søndag den 26. juni 2011

The sweetest things in life

Gunslevholm årgang 27. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har brugt de ord det sidste år, men det har i hvert fald været mange. De ord er fyldt med så meget kærlighed og fællesskab, og her på onsdag er det slut. Så skal der gøres klar til årgang 28. Uanset hvor meget man prøver at glemme det, er det uheldigvis uundgåeligt. Eventyret er slut. Så nu skal de sidste dage bare nydes til det allersidste. Galla tirsdag og dimission onsdag. Jeg har det lidt dårligt med mig selv over at glæde mig til galla, men jeg tror det bliver en dejlig aften!


Vi var på Møn fra onsdag til fredag på en virkelig primitiv telttur. Men hvad gør det, når bare man har hinanden? 


Søde P. Verdens bedste ven! Ok, han var ikke helt forberedt på det her billede.

Nogle dejlige drenge. Deriblandt også ham den søde.

Pigerne. Fra venstre: Julie, mine roomies Johanne og Caroline, Mie og Cille. Big love. <3

Sang ved Sankt Hans bålet med skolen



Loui og Pad. Søde, søde drenge!

XOXO Trine..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar