onsdag den 13. april 2011

Travle Trine..

Disse dage har godt nok været turbulente. Tirsdag startede ud med 6 timer på skadestuen med Caroline og Emilie der henholdsvis havde forstuvet ankel og haleben. Og da vi sidder derude ringer min mor til mig og siger at jeg skal hjem samme dag, for jeg skal til lægen onsdag. Okaaaaay, tænker jeg. Off we go. Så var det hjem og pakke, med bussen, og så ellers sidde på Nørre Alslev station næsten en time i regn og blæst.. Sådanne dage er jeg lykkelig over, at jeg altid har mine dejlige vanter i tasken.

I dag var jeg til lægen med mine hofter, og han sagde jeg skulle tage en slapper og skrue ned for træningen.. ØV BØV! Det er ikke hvad man har brug for at få at vide lige inden DM )-: Men jeg må lige snakke med min træner i morgen og se hvad der sker.. Afterwards var jeg i Waves og fik købt en ny nederdel til 50,- way to go! Jeg glæder mig til at bære den på fredag.. Nu sidder jeg i toget på vej tilbage til skolen, og jeg glæder mig godt nok!



Mig der keder mig i toget, hihi.

Dette indlæg er skrevet mens jeg sad i toget, men jeg havde ikke noget net, buhu. Så jeg poster det først nu ;-)

With love..

1 kommentar:

  1. Tusind tak for din søde kommentar :-)
    Virkelig fin blog, du har her!

    xx

    SvarSlet