fredag den 8. april 2011

Gå væk skade..

Nu sidder jeg her til træning på Gunslevholm og må så fint sidde og kigge på de andre lave gymnastik.. ØV! Hvor ville jeg gerne have været med.. Men i mandags til træning, var min højre hofte så sød at sætte sig fast. Av for helvede, siger jeg bare. Jeg er virkelig, virkelig træt af at skulle sidde skadet på bænken. Bare tre uger efter skolestart i sommers forstuvede jeg min venstre ankel. Da jeg næsten var på toppen igen efter 2 måneder, kom jeg til at træne uden støttebind, hvilket resulterede i en ankel med et lille brud........ Efter jul var jeg klar igen, og så var det ellers igang med at træne opvisningsprogram. Nu er opvisningerne ved at være slut, og DM står for døren, og jeg er så heldig at være udtaget. Der er desværre 4 der må nøjes med at være reserver.. Nu skal jeg have hoften tjekket og så SKAL jeg være klar til DM.. Men det er jeg selvfølgelig også.


Det er mig der så fint hænger der til opvisningen i Slagelse, hæhæ.


 Udover det, kunne jeg ikke være lykkeligere! Jeg er simpelthen så glad for tiden. Og så glæder jeg mig utroligt meget til reunion med min gamle klasse i aften, det bliver konge! Og så har min dejlige kæreste fødselsdag i morgen, så der skulle have været party. Men næ nej, han skal sgu arbejde.. Nå men, han holder det om et par uger, så det er fint nok. Jeg håber bare han bliver glad for gaven, for den er jeg meget i tvivl om. Hyg jer.

With love..

1 kommentar:

  1. Stakkels Prinsesse...
    Håber du kommer dig og at du skal med til DM - mosterbåster vil jo gerne se dig, ikk...

    Kys og god bedring.

    MosterBåster

    SvarSlet