onsdag den 27. april 2011

Romantisme

Vi fik trukket i går.. Mit danske emne blev "Romantisme - et eller andet med noget lyrik som jeg ikke kan huske" Og det engelske blev "Entertainment". Det danske kunne jeg godt have undværet, men det engelske er jeg nu meget glad for. Det skal der nok komme noget godt ud af. 


Efter vi havde trukket, lagde vi os ud og solede os, det var super lækkert. 


Caroline, Julie og jeg i solen.

Uno er altid hyggeligt.

Så lagde vi os op på shelterne for at få den lille tand ekstra.

Min nye fine ugle halskæde som jeg selv har lavet.


Der vil lige om snart komme billeder af køb i London. Nu skal jeg igang med min synopse i engelsk, inden min lærer Morten bliver tosset


With love..

3 kommentarer:

  1. Nice blog jeg er en fast læser, kig gerne forbi min :D

    --
    http://www.abeprut.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Ej, den halskæde er altså mega nice! :D

    SvarSlet
  3. Tusind tak :-D

    Jeg er også blevet fast læser på din ;-)

    SvarSlet