torsdag den 7. juli 2011

Dag #01

Et billede af dig selv taget for nylig og 5 tilfældige facts om dig selv.


Jeg unskylder den ringe billedkvalitet..
Vidste ikke det kunne være så svært at finde et nyt billede af sig selv! Her er et fra galla. Rigtigt var det et billede af hele mit basishold, men jeg skar lige mig selv ud. :-) Så kan i også se min gallakjole. Det er bare lidt ærgerligt det er fra så sent på aftenen, for der havde jeg taget skoene af, og fjernet min røde læbestift. :-(


5 random facts..


1. Jeg elsker coca cola! Kunne nærmest leve af det..
2. Jeg er ikke særlig høj. Kun 156 cm.
3. Jeg er normalt lyshåret, hvilket ikke mange ved. Jeg farvede det mørkt som 13 årig, og har nu farvet det rødt.
4. Jeg får grønne øjne, når jeg græder.
5. Jeg er utrolig følsom, og samtidig utrolig temperamentsfuld.


Håber i fik lidt at vide i ikke vidste endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar