søndag den 24. juli 2011

Update of my life..

Jeg har ikke fået blogget de sidste par dage ordentligt.. Men jeg har haft travlt! Har været hos min far i jylland og ham der den lidt søde.. Og været på arbejde. Og haft besøg af veninder. Og shoppet. Og været til fødselsdag.


Anyway, har lige arvet en hel masse tøj, uh der var nogle lækre sager. Og så var jeg ude og shoppe med Mie og Cille i går, og fik købt lidt tøj, en taske og en earcuff. Viser jer det nok i morgen, for mit net er alt for langsomt til at uploade billeder lige nu. det tager 37½ år for hvert billede, og det magter jeg ikke lige, hihi.


D. 2. august tager jeg endnu engang til jylland. For at besøge min far, og få ham den søde på besøg. Det bliver lækkert! Får nok ikke blogget så meget de dage.. Jeg kommer hjem om morgenen d. 5, pga arbejde.. Og så tager jeg til Mallorca d. 6! Hjemme igen d. 13 ;-)


Derudover har jeg fået bestilt guitarstrenge til min guitar, så jeg kan begynde at spille! Spillede lidt oppe på efterskolen, men var for doven til rigtig at komme igang. Men eftersom jeg skal have musik på gym, må jeg nok hellere øve mig lidt ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar