onsdag den 13. juli 2011

Hurtig update, random billeder.

Jeg hører denne sang på repeat! Årh, hvor vil jeg gerne se Løvernes Konge snart igen..




Jeg har fået pakket ud og ryddet op på mit værelse, så nu er det rigtig fint. Der skal nok snart komme nogle billeder ind. Har også købt ny bikini i dag, den får i at se en af de kommende dage. Min veninde Cille har været her de 2 sidste dage, så vi har hygget os med  film hele natten, og været i city 2 i dag. Det var også hende jeg så Harry Potter med. Så vi har hygget os super meget! :-)


Tager til jylland på søndag, til den søde Kristian. Nøjs, hvor jeg glæder mig. Jeg ses alt for sjældent med ham, men det skal der laves om på! Anyway, jeg regner med at tage hjem til min far enten mandag eller tirsdag. Ved det ikke helt endnu ;-) Så der blogger jeg nok ikke så meget.. Det bliver nok lidt sløvt den næste uges tid, faktisk..


Øv for den, hvor er hun brun..

Årh, jeg er så charmerende.
I får lige disse fantastiske billeder med på vejen ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar