søndag den 3. juli 2011

Mindebog..

Jeg ville have taget billeder af siderne i min mindebog og lagt ind, men billederne er simpelthen for langsomme om at uploade, så i stedet vil jeg citere fra nogle af dem. ;-)


Min allerbedste ven i verden, P (Tobias), lavede en lille seddel mens vi spiste, hvorpå han tegnede en sol og skrev:
"du min solstråle på en meget skyet dag!" Den besked er min yndlings! Jeg har selvfølgelig klistret den ind i min bog, for jeg er godt nok glad for den.
Derudover har han bl. a. skrevet i min bog:
"Du er en af de dejligste og sødeste piger på skolen. Du er der altid for mig, og det er jeg evigt taknemmelig for. Og du skal vide, at jeg altid vil være der for dig! Jeg vil gå gennem ild og vand for dig, fordi du er den dejlige person du nu er!" Årh, han er kær.


Cille pigen har skrevet så meget godt, men min yndlings sætning er:
"Du er den søster jeg altid har ønsket mig!" <3
(Alle mine piger har skrevet så meget godt, at jeg ikke ved hvad jeg ville skulle vælge at skrive ind her.. Men deres hilsner betyder mest af alle!)


Tobias (en anden, som også er en af mine bedste venner), skriver til mig:
"Tryghed er for mig den vigtigste egenskab at kunne give sine venner. Det formår du til fulde fem!" Og han skriver:
"Trine? Du skal nok finde dit livs kærlighed. Det er jeg helt sikker på. Vær dig selv, og så dukker han op for øjnene af dig. Jeg elsker dig"


Signe P skriver:
"Du er virkelig en dejlig pige - bliv ved med at være det, så skal du nok nå langt!"


Pernille skriver:
"i hvert fald rigtig meget held og lykke fremover! Du har virkeligt fortjent en god dreng!" (Hvorfor nævner de allesammen drenge?)


Signe Reinholdt skriver:
"Du er en rigtig sød pige, som altid smiler når man ser dig! Man føler sig altid velkommen når man kommer ind på jeres værelse, og det er virkelig rart!"


Så har Mikkel Knudsen, en tidligere flamme, skrevet en besked som betyder rigtig meget for mig. Men den har jeg ikke lyst til at udlevere, så den må i undvære ;-)


Så har 2 søde drenge og en enkelt sød pige skrevet en hilsen sammen. Nemlig Emil, Asger og Signe Franch fra mit basishold. De skriver:
"Du har været en fantastisk del af vores basishold!"
"VI KOMMER TIL AT SAVNE DIG!" (Det er altså store ord fra de to fjollede gutter!)


Mette O, min kære, skriver:
"Tak fordi du er dig. 'Gonna miss you. "


Og sidst men ikke mindst fik jeg nogle rigtig dejlige ord af min dejlige gymnastikpartner med på vejen. Som forresten er rigtig gode venner med søde. De ord kom bag på mig, men varmede mit hjerte noget så inderligt!:
"Du fantastisk! Husk altid at være dig selv. Og lad inden træde på dig, for du fortjener mere end det!!"


Der er selvfølgelig mange flere hilsner, og fra mange flere mennesker, men disse gjorde et særligt indtryk på mig. For jer er det måske små ord, uden betydning. Men for mig betyder det hele mit liv, hele mit hjerte. Det betyder Gunslevholm, mit hjem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar