lørdag den 30. juli 2011

New ins.

Til min lillebrors fødselsdag, havde min mors bedste veninde 2 sække med aflagt tøj med til mig. Der var virkelig nogle fede ting i mellem! Desværre er jeg ret lille, så der var meget af tøjet jeg ikke kunne passe. Eller hvor jeg lignede en dværg med en kæmpes tøj på. Men jeg fandt da nogle ting :-)
Det meste af tøjet ser meget federe ud i virkeligheden btw!

Disse to Tommy Hilfiger skjorter og skoene ovenover, fik jeg faktisk af min kusine :-)




Det er svært at se hvordan disse bukser rigtig ser ud, på dette billede. Laver snart et indlæg, hvor jeg har dem på :-) Blev nødt til at sy dem ind i livet, fordi de var for store. Men de var alt for fede til at give videre.



Denne lækre sweater er der stadig prismærke i!



En lækker taske jeg nu bruger til makeup :-)
Vil om lidt lave et indlæg med de ting jeg selv har købt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar