lørdag den 30. juli 2011

New ins - købt.

Jeg har fået shoppet en del den sidste måneds tid, men har ikke rigtig fået vist jer købene.. De kommer her! :-)


Så er jeg klar til stranden! Solbriller Tiger / Bikini H&M

Min mor har købt denne vest til mig, fordi hun vidste jeg ønskede mig sådan en inderligt.
Men ved egentlig ikke hvor den er fra :-)





Min årgangstrøje fra Gunslevholm. Elsker den! :-)

Fik disse sko af min far. Skoringen

Min roomietrøje! 

DIY shorts. Bukserne er fra Pimkie

Earcuff glitter.


Taske fra Pieces.

Cardigan fra H&M

Trøje fra Vero Moda

1 kommentar:

  1. Har vandret rundt i roomietrøjen de sidste par dage og har drømt mig tilbage til værelset. Følelsen af at være sammen med jer kommer en lille smule tættere på. SAVNER JER PIGER! Lad os være sammen snart...

    SvarSlet