lørdag den 2. juli 2011

update..

Godt nok er det nu 3 dage siden jeg kom hjem.. Eller nej, det gjorde jeg netop ikke. Jeg blev revet væk fra mit hjem og min familie! Uanset hvad, må jeg se i øjnene, at min tur er forbi. Anyway, det jeg ville sige - jeg har ikke pakket ud endnu. De første 2 nætter tilbragte jeg på sofaen. Jeg kan bare ikke komme igang. Det føles som om, at hvis bare jeg enter længe nok, så kommer jeg tilbage, men desværre.. :-(


Jeg ved ikke hvordan status er med søde.. Vi har snakket omkring os, og hvad der skulle ske. Han sagde han ikke regnede med at det ville holde, men han ville da gerne give det et forsøg. Jeg savner ham faktisk en del. Har ikke snakket med ham siden onsdag.. Prøvede at ringe her til aften, men han tog den ikke.. Tror at det er min tur, til at invitere på date denne gang, så det vil jeg gøre. 


Derudover, savner jeg mine piger helt forfærdeligt meget. Johanne, Caroline, Cille, Mie, Emilie, Katrine.. Dem alle 6. Årh, jeg kan ikke fungere i hverdagen uden dem. Det føles så tomt at bo alene på værelset! Jeg elsker jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar