fredag den 8. juli 2011

Dag #03

Hvad lavede du i dag.


Altså.. Lige nu er kl. kun 8 om morgenen, for jeg kunne ikke sove længere :-D Og jeg er ikke sikker på jeg får mulighed for at blogge senere, så i stedet får i hvad jeg lavede i går og hvad jeg skal lave i dag :-)


I går sov jeg længe, og spillede lidt kort med min far. Så tog han på arbejde, og hans kæreste kom hjem. Så sad jeg og snakkede lidt med hende, og fik lidt at spise. Så kørte hun mig til Vejle hvor jeg skulle være sammen med to venner jeg ikke har set i 2 år, der hedder Emil og Kristian. Så vi bowlede i to timers tid, drak nogle øl og tog på værtshus. Men det var kun folk fra Emils klasse der var der, så Kristian og jeg satte os ud på bænken og snakkede lidt. Så kørte Kristian hjemad, og min far og hans kæreste Karina hentede Emil og jeg og kørte Emil hjem. Så stoppede vi på en tank fordi jeg skulle tisse, og vi skulle købe noget cola, haha. Og så smuttede jeg i seng fordi jeg ikke havde det så godt.. Og i dag skal jeg hjem til sjælland, og så skal jeg til min mormors fødselsdag. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar