torsdag den 14. juli 2011

Dag #08

Dine mål/gøremål for denne måned og hvorfor.


Tricky one! Det ved jeg da ikke.. Altså jeg er faktisk lidt i tvivl om hvad det betyder, ikke for at lyde fatssvag.. Men hvis det er hvad jeg skal lave - så forstår jeg ikke spørgsmålet "hvorfor".. Det er nok fordi jeg har lyst, eller ville jeg jo ikke gøre det. Okay, i får bare hvad jeg skal lave den næste måned :-D

I dag: Sammen med den sødeste Amanda, efter alt for lang tid!
15. juli: Lillebrors fødselsdag.
16. juli: Først arbejde. Derefter heading for Døllefjelde til studentergilde.
17. juli: Hjem til den sødeste Kristian Holst i jylland og sove.
18. juli: Være sammen med Kristian. Derefter hjem til daddy.
19. juli: Daddy's place.
20. juli: Hjem fra daddy.
21. 22. 23. 24. 25. 26 juli: Nothing yet..(tror jeg..)
27. juli: Roomiedag!

28. juli: Fødselsdags brunch hos Caro, og tivoli med damerne!
29. juli: Ingenting..
30. juli: Arbejde.
31. juli: Arbejde. Igen.
1. august: Fri!
2. august: Arbejde...
3. 4. august: Fri!
5. august: Arbejde..
6. - 13. august: Mallorca!


Og så starter jeg på gym d. 17. ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar