onsdag den 13. juli 2011

Harry Potter and the deathly hallows part 2..





Her i dag var jeg, som så mange andre, inde og se Harry Potter and the deathly hallows part 2. Jeg har læst bøgerne, men det er simpelthen så længe siden, at jeg ikke vil begynde at sammenligne. Det ville være synd, når jeg ikke husker bogen særlig godt. Jeg havde rigtig høje forventninger til filmen fordi jeg kunne huske at jeg synes bogen var vildt god. Og jeg synes virkelig filmen levede op til mine forventninger. Jeg sad og hev i min venindes ærme næsten hele filmen igen, fordi den var så fuld af spænding. De 2 timer og 10 min gik utrolig hurtigt! Og der var gang i den hele tiden. Den kan jeg klart anbefale! :-)

5 kommentarer:

  1. Jeg er faktisk kun liiiige kommet ind af døren, for jeg har også set den her til aften, og faktisk var det ikke meningen, jeg skal nemlig se den på lørdag med min veninde, men jeg kunne bare ikke vente, så shhhh! :-D

    Den film var helt igennem utrolig, og helt fantastisk gennemført, og den gav mig lyst til, at sidde og tude hele vejen igennem den, mest fordi det var den sidste, og jeg bare er besat af den, men også fordi den var så spændende og jeg bare virkelig følte jeg var med i den og kæmpede sammen med Harry!
    Men det ville have været ret pinligt, hvis jeg bare havde siddet og tudbrølet gennem hele filmen! :-D

    Og på grund af, den var så spændende, sad jeg faktisk også og rystede og med 'mavesammentrækninger' gennem hele filmen, hvilket siger lidt om, hvor sindsyg god jeg synes den var! :-D

    /Zitha

    SvarSlet
  2. Den er simpelthen SÅ god! :-) Jeg skal snart lave et "maraton" med alle filmene! :-)
    -Du har skrevet på min blog, og jeg tænkte på om vi skulle følge hinanden? Jeg følger allerede dig...
    //triflesandgiants.blogspot.com

    Tusind tak!
    xoxo

    SvarSlet
  3. Zitha: Jeg græd selv under filmen, faktisk d: Synes helt klart at det er den bedste af Hp filmene!
    Laura: Det lyder lækkert, har også selv overvejet et marathon! Jeg har faktisk fulgt din blog et par måneder nu ;-)

    SvarSlet
  4. Nå okay! :-) Tusind tak! :-) Bliv endelig ved med dine gode kommentarer!
    xx

    SvarSlet